Alltid redo att hjälpa dig och ditt företag
Centsoft support
Centsoft support står till ditt förfogande och ser till att du får rätt hjälp, av rätt person, när du behöver det. Vår målsättning är att snabbt och effektivt kunna hjälpa dig som kund.
Bättre support med bättre information
För att nå vårt servicemål ber vi dig att beskriva ditt problem så noggrant som möjligt när du kontaktar oss. Ju mer information vi får ifrån dig, desto snabbare kan vi sätta rätt person på problemet. Nedan finns en kort checklista som du kan förvara vid din dator.
Kontakta oss per mail
Checklista:
Notera fakturanummer och leverantör samt vilket bolag problemet ligger i.
Beskriv problemet helt kort:
- Vad har hänt, vad gjorde du/klickade du på när problemet uppstod?
- Har fakturan gått in i ekonomisystemet?
- Finns det någon information/felmeddelande i fakturaloggen?
- Ta en skärmdump av ett felmeddelande och e-posta det till oss.
Kontakta oss per TeLefon
Vår support har öppet:
Måndag-fredag 9:00-16.00 med lunchstängt 12:00-13:00. Dag före röd dag stänger supporten kl 12.
Ladda ner TeamViewer från länkarna nedan för fjärrhjälp:
TeamViewer för Windows
TeamViewer för Mac
Tillfällig driftstörning av Centsofts mailadresser
Information från Centsofts support angående mailadresser
2020-10-20
Problem
Det har kommit till vår kännedom att Microsoft har uppdaterat sina inställningar som innebär att automatisk vidarebefordran av e-post till adresser utanför sin organisation inte tillåts per automatik utan måste ställas in manuellt. Detta gör att mail som leverantörer skickar till t.ex faktura@kundnamn.se inte vidarebefordras till vår tolkning.
Lösning
Efter uppdatering av Office365 så måste man ställa in så att den tillåter vidarebefordring av mail från externa adresser. Kontakta er IT för att få hjälp med detta. Mer info finns att läsa här.