Centsoft Support

Centsoft support står till ditt förfogande och ser till att du får rätt hjälp, av rätt person, när du behöver det. Vår målsättning är att snabbt och effektivt kunna hjälpa dig som kund.

För att nå det målet ber vi dig att beskriva ditt problem så noggrant som möjligt när du kontaktar oss. Ju mer information vi får ifrån dig, desto snabbare kan vi sätta rätt person på problemet. Nedan finns en kort checklista som du kan förvara vid din dator.

Kontakta oss per mail

Checklista:

Notera fakturanummer och leverantör samt vilket bolag problemet ligger i.

Beskriv problemet helt kort:

  • Vad har hänt, vad gjorde du/klickade du på när problemet uppstod?
  • Har fakturan gått in i ekonomisystemet?
  • Finns det någon information/felmeddelande i fakturaloggen?
  • Ta en skärmdump av ett felmeddelande och e-posta det till oss.
  • Telefon

    08-790 00 29

    Du kan även nå oss på telefon, vår support har öppet Måndag-fredag 9:00-16.00 med lunchstängt 12:00-13:00.

    Ladda ner TeamViewer från länkarna nedan för fjärrhjälp:

    TeamViewer för Windows

    TeamViewer för Mac